Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Joggning

Av isabell - 7 januari 2013 15:15

Idag var det dags för plumsarna att ge sej ut på joggingrunda för första gången sen sjukdom.

Försöker mjukstarta som bara den, men det är så otroligt svårt att veta vad mjukstarta är.

idag joggade vi C.a 1.5 km och gick 2. jag vet inte om jag överdrev längden, lillan var helt utslagen när vi kom hem. (så jäkla svårt att veta!)

Jag försöker använda kommandon, vänster,höger,sakta,fram, stanna. DEt funkar "ibland".

Jag tror det är svårt för mej och Johnny att springa ihop i dagsläget, då jag upplever att zamba inte blir motiverad, utan snarare distrherad av honom. hon måste lära sej kommandona och jag tror inte hon kan göra det när Nino är med.

Vilket känns ganska trist. då det är roligare att springa två, men johnny har ju fullt upp med att lära Nino samma sak, så förhoppningsvis dröjer det inte länge innan vi kan köra ihop igen :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell - 2 november 2013 19:45

  Älskar varandra mest i världen.   Kollat vatten Nivån       Avlidit!     Badat med en från frankrike.   Hundrusets motionslopp       Dragit in pengar genom att arbeta.       Varit övningekipage för agill...

Av isabell - 12 maj 2013 17:38

Goddagens :) länge sedan en uppdatering så ska väl beskriva min vecka :)   I söndags var jag och anna och tränade lydnad på klubben, gick utmärkt men jag har många moment att fixa till. men har ju hela sommaren på mej, så ingen stress med det. vi...

Av isabell - 4 maj 2013 15:09

Kontakt hälsning : tar kontakt själv eller besvarar kontakt försök Kontakt sammarbete: Följer med villigt, engagerar sej i testledaren Kontakt hantering: Accepterar, svarar med kontaktbeetende Lek Lust: Startar långsamt, blir aktiv, leker Lek...

Av isabell - 6 april 2013 21:28

Idag har varit en glidar dag...lagt 3 spår. Gick sådär. min snutta vill gärna vittra fram klövarna^^ men stundtals så visste hon var hon höll på med :) har sagt att vi ska köra lite oftare :) är bara en sån där "bildbomb" idag för finns inte så mycke...

Av isabell - 5 april 2013 23:18

I dagsläget ligger fokus på att stärka Zambas självförtroende. tyvär har jag lyckats skapa en osäkerhet när jag inte är hos Zamba. Detta är nånting som jag tycker är svårt att öva på, så om någon har tips mottages dem mycket tacksamt. vi har iaf kö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards